Aplicația MobilePay permite consultarea datoriilor către bugetul local și achitarea acestora, precum și plata amenzilor contravenționale, prin acceptarea la plata online a cardurilor bancare.
- Autentificarea se face pe bază de CNP (persoane fizice) sau CUI (persoane juridice). Parola nu este obligatorie, ea este necesară doar pentru accesul la informații detaliate. Parola se poate obține în baza depunerii unui formular la sediul primăriei.
- Aplicația oferă date despre debitele restante și majorările de întârziere calculate la zi.
- Suma de plată se va diminua corespunzător sumelor achitate cu o întârziere de câteva zile, întârziere dată de procedurile de decontare interbancare.
- Sistemul permite plata amenzilor pe baza datelor din procesul verbal cu verificarea încadrării în termenul de 48 de ore.
- Se acceptă la plată orice card de debit sau credit tip VISA, VISA Electron, MASTERCARD sau Maestro, emise de orice bancă din țară sau străinătate.
- Aplicația beneficiază de elemente de securizare pentru evitarea fraudării conturilor de plată și a intrării frauduloase în sistem, grupate într-o soluție certificată de procesatorii autorizați pentru efectuarea de plăți electronice în România bazată pe standardul 3D Secure.
- FĂRĂ COMISION !!!
Mod de utilizare:
- Se face conectarea la aplicație.
- Se alege categoria de taxă.
- Se completează formularul cu datele despre amendă sau se consultă pagina datoriilor, care permite modificarea sumelor aferente categoriilor de taxe și impozite afișate.
- La confirmarea intenției de plată se va efectua redirectarea pe pagina web securizată a procesatorului de plăți electronice unde se completează datele cardului cu care se va efectua tranzacția financiară.
Confidențialitatea acestor date este garantată de standardele internaționale în vigoare.
Datele cardului cu care se efectuează tranzacția, datele proprietarului cardului, sumele disponibile în debit, codurile de activare sau codurile înscrise pe card sunt procesate exclusiv în pagina certificată 3D Secure, proprietate a procesatorului, organismul abilitat pentru verificarea datelor de card, validarea acestora, validarea tranzacției financiare și derularea finală a tranzacției electronice în România.
- Confirmarea finală a plății va conduce la o verificare a corectitudinii datelor cardului, urmată de o validare sau invalidare a tranzacției.
În cazul unei tranzacții validate, se va face redirectarea către aplicația MobilePay și se va genera dovada de plată pe care o veți primi pe email.
În cazul invalidării tranzacției, acțiunea nu va avea nici un efect asupra debitelor sau plăților dumneavoastră.
Asistență pentru plata cu cardul : 004 0758-463326 sau 004 0372-887526
Asistență impozite și taxe locale - primărie :
-
- Biroul e-Taxe: Tel: 0040-257-283622, interior: 117, e-mail:epay@primariaarad.ro (pentru situații tehnice sau asistența plăți online)
- Secretariat: Tel: 0040-257-283312, Fax 0040-257-283611
- Serviciul Impunere Persoane Fizice: interior: 118, e-mail:sipf@primariaarad.ro
- Serviciul Impunere Persoane Juridice: Tel: 0040-257-214334, interior: 104, e-mail:dvp.sipj@primariaarad.ro
- Serviciul Urmărire Venituri: Tel/Fax: 0040-257-281049, interioare: 105, 106, e-mail:directiavenituri@primariaarad.ro;
- Biroul Trezorerie (Casierie): interior: 107, e-mail:dvptrezorerie@primariaarad.ro;
- Biroul Control Venituri: Tel: 0040-257-283288, interior: 109, e-mail:dvp.control@primariaarad.ro
- Biroul Contracte: interior: 112, e-mail:marius.panda@primariaarad.ro
- Biroul Juridic-Contestații: interior: 140, e-mail:sjcdvp@primariaarad.ro